Σπούδασα Γραφικές Τέχνες και Προγραμματισμό εφαρμογών πληροφορικής με πολυμέσα ενώ έκανα ένα πολύχρονο πέρασμα απο μουσικές σπουδές. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας με βασικό αντικείμενο την κατασκευή πρότυπων και απαιτητικών εφαρμογών για το διαδίκτυο. Έχω διδάξει τις αρχές Ψηφιακού Ραδιοφώνου σε Ιδιωτικό ΙΕΚ και ειμαι ο σχεδιαστής/προγραμματιστής όλων των ηλεκτρονικών δραστηριοτήτων της Εταιρείας Artspot.
Είσαι νέος, ταλαντούχος, και θέλεις να γυρίσεις ταινία στην Ελλάδα. Εκτός Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου και ΕΡΤ. Τι κάνεις; Κατ' αρχάς βρίσκεις παραγωγό.
Τα τελευταία χρόνια μια νέα γενιά ιδιωτών παραγωγών έχει ξεπηδήσει. Οι γνωστότεροι είναι οι Πάνος Παπαχατζής, Κώστας Λαμπρόπουλος, Νίκος Σέκερης, Κωνσταντίνος Μωριάτης, Γιώργος Λυκιαρδόπουλος, Γιάννης Ιακωβίδης. Που ενίοτε βάζουν και το χέρι στην τσέπη, ακόμα και για πρωτοεμφανιζόμενους, όπως ο Παπαχατζής για το «Γαμήλιο πάρτι».
Η δομή του επινοήθηκε από τον ιδρυτή του, καλλιτέχνη και γενικό υπεύθυνο Κο Milan Atanaskovic όπου επιλέγοντας την κουλτούρα του βίντεοκλιπ μας παρουσιάζει σε μόνιμη ροή:
Ούτε λίγο ούτε πολύ το artchannel ειναι ένας καμβάς όπου παντός είδους καλλιτέχνες χρησιμοποιούν και μεταδίδουν το έργο τους σε όλο τον κόσμο. Απώτερος στόχος του, στο άμεσο μέλλον να γίνει ένα ανοιχτό μέσο που θα μπορούσε εύκολα να χαρακτηριστεί ώς "εικονική δορυφορική γκαλερί", "εικονικός οίκος δημοπρασιών", "ζωντανό φεστιβάλ βίντεο" και τελικά ένα "δοχείο τέχνης του πλανήτη"!
H συνεργασία
Το σίγουρο ειναι ότι τράβηξε την προσοχή μας και μετά απο τις κατάλληλες συνεννοήσεις το art.mag και η κοινότητα artspot.gr συνεργάζονται πλέον στενά με τους υπεύθυνους του καναλιού ώστε να αναμεταδίδεται το σήμα στην χώρα μας μέσω των ιστοσελίδων μας.
Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα σε καλλιτέχνες που μπορούν να δημιουργήσουν ένα οπτικό μέσο με το έργο τους, να μας το αποστείλουν και μεις με την σειρά μας να το προωθήσουμε έτσι ούτως ώστε να έχουμε και Ελληνικές συμμετοχές σε αυτό το πραγματικά πρωτότυπο ψηφιακό μέσο!
Οι Tiger Lillies είναι ο Λονδρέζος Martin Jacques. Έχει μακριά κοτσίδα και φωνή που μοιάζει με παρωδία καστράτο, και εκεί που νόμιζα ότι θα μου φτύσει στα μούτρα ειρωνείες, αφορισμούς και βωμολοχίες, τούμπαρε την εικόνα του ειρωνικού περιθωριακού την οποία δανείζεται επί σκηνής και άρχισε ένα ηθικοπλαστικό κήρυγμα που κάπου κάπου το δυναμίτιζε τραβώντας το χαλί κάτω από τα πόδια των δικών του επιχειρημάτων.
Τα τρία μεγάλα μουσεία στο Παρίσι, το Λούβρο, το Μουσείο Ορσέ και το Γκράν Παλαί σε συνεργασία και με το Μουσείο Πικάσο παρουσιάζουν έως 2 Φεβρουαρίου 2009 τη σχέση του Πικάσο με παλαιότερους αλλά και σύγχρονούς του ζωγράφους (Τιτσιάνο, Γκόγια, Βελάσκεθ, Ρέμπραντ, Ενγκρ, Ντελακρουά, Μανέ, Βαν Γκόγκ, Ντεγκά, Ρενουάρ, Σεζάν, Ματίς) μέσα από τις παραφράσεις του. Ο Πικάσο δεν έπαψε καθ? όλη τη διάρκεια της ζωής του να διατηρεί ισχυρούς δεσμούς με την εικαστική παράδοση, ενώ παράλληλα προχωρούσε σε ρηξικέλευθους εκφραστικούς τρόπους.