Ο Θεατρικός Οργανισμός θα παρουσιάσει στην Κεντρική Σκηνή του Θεάτρου από τη το «μαγικό» έργο της Νοτιοαφρικανής συγγραφέως Ρεζά ντε Βετ, , σε μετάφραση και σκηνοθεσία Αθανασίας Καραγιαννοπούλου.


Νότια Αφρική. Αρχές του 20ου αιώνα. Οι ιδιοκτήτριες μιας πανσιόν, δύο παράξενες αδερφές, η αυστηρή Ερμιέν και η δύσμορφη Σούσι, έχουν ένα ιερό καθήκον. Να προειδοποιούν τους επισκέπτες τους όταν έχει άσχημο καιρό να μην περνούν τον ορμητικό ποταμό.


Είναι πλούσια, έχει όλη τη δύναμη στα χέρια της. Ρυθμίζει τις τύχες του κόσμου. Και ετοιμάζει τον ένατο γάμο της. Ποια είναι αυτή η πανούργα γυναίκα; Η με το καινούριο της έργο κάνει μια νέα πρόταση.

Ο «Ένατος Γάμος» αποτελεί μια συνομιλία με την «επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας» του Φρήντριχ Ντύρρενματ. Σε μια προσπάθεια διερεύνησης της ανθρώπινης πλευράς ενός τέρατος και της αιτίας της δημιουργίας του η συγγραφέας παίρνει την ηρωίδα Κλάρα Τσαχανασιάν, από εκεί που την άφησε ο Ντύρρενματ, για να τη φέρει στη σημερινή πραγματικότητα και να συνεχίσει την επικίνδυνη πορεία της.


Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας παρουσιάζει από την , μετά τις πολύ πετυχημένες παραστάσεις στην Πάτρα, το έργο του Τέννεσση Ουίλλιαμς , σε μετάφραση Ερρίκου Μπελιέ, σκηνοθεσία Βασίλη Νικολαΐδη, στο θέατρο .


Όμορφη, έξυπνη και προκομμένη η ηρωίδα της ιστορίας, θεριεύει την ζήλια της μητριάς και της ετεροθαλούς αδερφή της.

Αποτέλεσμα ο διωγμός της από το σπίτι.Μετά από μια σειρά δοκιμασιών έρχεται η ανταμοιβή. Το μήνυμα του παραμυθιού;



αφήγηση παραμυθιών

"Το παραμύθι των παραμυθιών" και άλλες ιστορίες από την παγκόσμια προφορική παράδοση, θα αφηγείται η Χριστίνα Φραγκεσκάκη στο "Εργαστήρι Μαιρηβή", όλα τα Σάββατα του Φλεβάρη στις 5 το απόγευμα. Στα φλάουτα με ράμφος και στη βιόλα ντα γκάμπα η Μέχτιλτ Σταρκ.


Στο Θέατρο ELIART, κάθε Κυριακή, το θέατρο Σκιών του Στάθη Λαγκάδα, παρουσιάζει μια νέα παράσταση. Οι αυθεντικές φιγούρες του ξυπόλυτου φίλου μας και της παρέας του, κρατούν συντροφιά στα παιδιά, με έργα του παλαιότερου αλλά και νεώτερου ρεπερτορίου, καθώς και με διασκευές του Στάθη Λαγκάδα, παραμυθιών απο διάφορες περιοχές της Ελλάδας.


Στο Θέατρο ELIART, κάθε Κυριακή, το θέατρο Σκιών του Στάθη Λαγκάδα, παρουσιάζει μια νέα παράσταση. Οι αυθεντικές φιγούρες του ξυπόλυτου φίλου μας και της παρέας του, κρατούν συντροφιά στα παιδιά, με έργα του παλαιότερου αλλά και νεώτερου ρεπερτορίου, καθώς και με διασκευές του Στάθη Λαγκάδα, παραμυθιών απο διάφορες περιοχές της Ελλάδας.


Την Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011, στις 9.00 μ.μ., ανοίγει η αυλαία της παράστασης «Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου», του Joe Sauter, σε μετάφραση Μαίρης Μιχαλάτου - Γιώργου Λιβανού και σκηνοθεσία Γιώργου Λιβανού, στο θέατρο STUDIO Κυψέλης ?Αίθουσα «Βίλμα Κύρου».


Στο Θέατρο ELIART, κάθε Κυριακή, το θέατρο Σκιών του Στάθη Λαγκάδα, παρουσιάζει μια νέα παράσταση. Οι αυθεντικές φιγούρες του ξυπόλυτου φίλου μας και της παρέας του, κρατούν συντροφιά στα παιδιά, με έργα του παλαιότερου αλλά και νεώτερου ρεπερτορίου, καθώς και με διασκευές του Στάθη Λαγκάδα, παραμυθιών απο διάφορες περιοχές της Ελλάδας.


Μετά τις πετυχημένες περυσινές παραστάσεις (16 Απριλίου ? 25 Μαίου 2010, θέατρο ΧΩΡΑ) και την εξίσου πετυχημένη περιοδεία του στην περιφέρεια (Καβάλα, Θεσσαλονίκη - Φεστιβάλ ΟΥΓΚΑ ΚΛΑΡΑ3, Ιωάννινα, κ.ά.), το έργο "Στην Μοναξιά των Κάμπων με Βαμβάκι" του Bernard-Marie Kolt?s θα συνεχίσει τις παραστάσεις του στο Bios, για 9 μόνο παραστάσεις (4 - 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011), κάθε Παρ ? Σαβ ? Κυρ.


Η ομάδα Angelus Novus, μετά την επιτυχία που σημείωσαν οι Ικέτιδες του Αισχύλου τον περασμένο Δεκέμβριο στο Θέατρο Σοφούλη, πρόκειται να παρουσιάσει την 2η εκδοχή αυτού του έργου στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, για τρεις μόνο παραστάσεις στις 17, 18 και 19 Ιανουαρίου 2011.


Η ομάδα Per-Theater-Formance παρουσιάζει την performance «Μέγας Προφητικός Καζαμίας» στο θέατρο ?ELIART? (Κωνσταντινουπόλεως 127, Βοτανικός), για 21 παραστάσεις από 4/2 έως 20/3.


«Έζησα για την τέχνη, έζησα για τον έρωτα, ποτέ δεν έβλαψα ζωντανή ψυχή», τραγουδά η Τόσκα, η αριστουργηματική ηρωίδα του Πουτσίνι: Μία από τις δημοφιλέστερες παραγωγές της Εθνικής Λυρικής Σκηνής ανεβαίνει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σε σκηνοθεσία του Νίκου Σ. Πετρόπουλου.


Μία από τις καλύτερες χορεύτριες του φλαμένκο έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα με μια ολοκαίνουρια παράσταση. Η Eva Yerbabuena είναι διάσημη για την ταχύτητα, το δυναμισμό και τη δραματική κίνηση στα πόδια. Ποιητικά εμπνευσμένο, το νέο της έργο παρουσιάζει τη σούπερ σταρ του φλαμένκο στην πιο σαγηνευτική και συγκινητική μορφή της. Με τη συνοδεία τεσσάρων χορευτών και ένα διεθνώς αναγνωρισμένο γκρουπ μουσικών και τραγουδιστών, προσφέρει μία αξέχαστη, δυναμική ερμηνεία που άφησε το κοινό να παραληρεί.

Το Θέατρο του Μαρτίου και ο Θωδ Εσπίριτου παρουσιάζουν από Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011 και για δύο περίπου μήνες το κείμενο του Λορέντζο Ντα Πόντε (Lorenzo Da Ponte) «Don Giovanni», στο Θέατρο Άσκηση (Φραγκούδη 18-20, κοντά στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Καλλιθέα, τηλ: 210 92.36.992).


Στο θέατρο ELIART, ο Δημήτρης Πιατάς σε ρόλο Εισηγητή, θα παρουσιάσει για δύο μόνο παραστάσεις, στις 2 και 3 Ιανουαρίου 2011, τον θεατρικό μονόλογο του Σάκη Σερέφα «Σεμινάριο Βλακείας».


Ο Στάθης Λαγκαδάς, που τα δέκα τελευταία χρόνια ασχολείται με το Θέατρο Σκιών, κάθε Κυριακή στο Θέατρο ELIART, θα προσφέρει στα παιδιά με τις αυθεντικές φιγούρες του, παραστάσεις Καραγκιόζη, απο το παλαιότερο και νεώτερο ρεπερτόριο, αλλά και δικές του διασκευές απο παραμύθια απο διάφορες περιοχές της Ελλάδας.


Μια συγκινητική ιστορία για τη μεγάλη κυρία του Eλληνικού τραγουδιού...Ένας μονόλογος γεμάτος μεγάλα τραγούδια, τραγούδια που γράφτηκαν με ψυχή από μια γυναίκα που έζησε με πάθος τη ζωή... Η ανάγκη για την παράσταση βγήκε μέσα από την επιθυμία για ένα ταξίδι στη μνήμη μιας εποχής και σαν καταβολή ελάχιστου φόρου τιμής στην πρώτη μεγάλη Ελληνίδα στιχουργό, την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου.


Το διασημότερο παραμύθι σε σύγχρονη εκδοχή σε μια παράσταση για όλη την οικογένεια

Το μύθο της Σταχτοπούτας και το ταξίδι του στο χρόνο παρουσιάζει, σε μια παράσταση για όλη την οικογένεια η 5η Εποχή/Τέχνης στο Θέατρο ΚΑΠΠΑ.

 


Πρόκειται για μια νέα επεξεργασία και ανάγνωση της κωμωδίας [κυρίως της πρώτης και των δύο τελευταίων σκηνών του έργου], με στόχο να προκύψει μια άλλη εκδοχή του έργου, στην διαδικασία προσαρμογής της στην σκηνή του θεάτρου, που έχει ήδη μεγαλώσει κατά πολύ ώστε να λειτουργήσει αποτελεσματικότερα η ατμόσφαιρα της παράστασης.